wtorek, 16 lipca 2013

Promocja Betclic, Expekt - Szybko, bez ryzyka pomnóż do 400PLN.

***********************

Ważne: Przed wykorzystaniem Bonusu upewnij się czy jego warunki nie uległy zmianie.
Jeśli za Przyjemne Pieniądze uważasz takie zdobyte bez ryzyka ale z nutką emocji, powinna zainteresować cię promocja Cashback dostępna przeważnie ( występuje czasowo ) na stronach grupy Betclic Everest czyli na Betclic.com i Expekt.com. Kwota którą możesz zarobić nie jest oszałamiająca, ale dla tropicieli Przyjemnych Pieniędzy pewnie warta uwagi.

W Artykule:
  • Czym jest Betclic.com, Expekt.com.
  • Na czym polega Bonus Cashbeck Betclic, Expect.
  • Przykładowy zakład z wykorzystaniem Bonusu.
  • Bonusu Cashback Expert, Betclic podstawowe warunki, wypłata.
  • Bonusu Cashback Expert, Betclic uwagi praktyczne.
Jeśli zawarte na blogu informacje ci się przydały, przy rejestracji na Betclik lub Expect możesz wpisać mnie jako osobę polecającą. Jeśli chcesz wpisz Watt83 . Jeśli wciągniesz się w obstawianie (czego szczerze ci nie życzę) to ewentualnie zyskam na twojej rejestracji, trudne do wypłacenia 40PLN.

***********************

Czym jest Betclic.com, Expekt.com

Betclic.com i Expekt.com to strony umożliwiające prowadzenie zakładów buckmacherskich online. Należą do tego samego operatora, do Betclic Everest Group. Promocje cashback są bliźniacze.

Na czym polega Bonus Cashbeck Betclic, Expect.

Bonus ten polega na zwrocie kwoty pierwszego zakładu, jeśli jest nietrafiony.
Bonus Cashback Betclic, Expekt jest wyjątkowo korzystny gdyż nie trzeba niczym obracać żeby coś wypłacić. Jego siła leży w jego prostocie.

Bonus Cashback operator włącza i wyłącza czasowo na swoich stronach.
Kwota zakładu do jakiej następuje zwrot zmienia się na wspomnianych stronach. Czasem jest to 100 PLN, obecnie (jak to piszę ) na Expekt jest aż 400PLN, na Betclic promocja w tym czasie nie występuje.

Przykładowy zakład z wykorzystaniem Bonusu Cashback Expert.

Osobiście skorzystałem z tej promocji. Mój zakład wyglądał następująco:

Wpłaciłem 200PLN ( przelew bankowy ).
v v v v v v
Obstawiłem pierwszy zakład: Polska - Czarnogóra: 1 czyli na Polaków - 200PLN, kurs 1.95.
v v v v v v
Jeśli Polska by wygrała na moje konto trafiłoby 390 PLN.
v v v v v v
Niestety nasi jak zwykle zawiedli, 200PLN które postawiłem zostało zwrócone na moje konto.
v v v v v v
Wypłaciłem moje 200PLN których niestety nie udało się pomnożyć.

Wcześniej korzystałem z identycznego Bonusu Betclic. Niestety i w tamtym wypadku mój typ był chybiony. Z wypłatą również nie było żadnych problemów.

Bonusu Cashback Expert, Betclic podstawowe warunki, wypłata.

Ważne: Przed wykorzystaniem Bonusu upewnij się czy jego warunki nie uległy zmianie.

Bonus ten przysługuje osobom które nie miały jeszcze konta na wspomnianych stronach. Bonus przysługuje osobom dokonującym wpłaty za pomocą przelewu bankowego. Jeden Bonus na gospodarstwo domowe.

Obstawić trzeba przynajmniej jedno wydarzenie z trzema możliwymi wynikami.

Dobrze zapamiętaj hasła i pytania zabezpieczające użyte przy rejestracji, są niezbędne do wypłaty. Aby dokonać wypłaty wymagane jest przesłanie obustronnej fotografii lub skanu jakiegoś dokumentu tożsamości. Służy do tego specjalna zakładka na naszym koncie, na którejś ze stron. ( Ja wysłałem zdjęcie dowodu, weryfikacja przebiegła szybko i sprawnie. )

Wypłaty można dokonać za pomocą przelewu bankowego, Skrill lub podobnych.

Bonusu Cashback Expert, Betclic uwagi praktyczne.

Obsługa na wspomnianych stronach jest bardzo dobra, szybko można się skontaktować z konsultantem przez czat. Jeśli ktoś chce wykorzystać ten bonus polecam każdorazowo upewnić się co do jego warunków przez czat. Nie zaszkodzi, trwa kilka chwil, zwłaszcza jeśli ma się jakieś wątpliwości. Każdorazowo polecam również szczegółowe zapoznanie się z regulaminem tego Bonusu na wspomnianych stronach, gdyż jego warunki mogą ulec zmianie, nie chcę nikogo wprowadzać w błąd.

Obecnie jedna osoba może skorzystać z tego Bonusu i na Betclic i na Expect. Mimo że to ten sam właściciel i teoretycznie mogła by tu obowiązywać zasada, jeden bonus na jedną osobę. Obecnie tak nie jest, nie wiadomo czy w przyszłości nie powstanie taki wymóg, że jeżeli skorzystałeś z promocji na Expect to na Betclic ci nie przysługuje. Chociaż było by to nierozsądne skoro to niby dwie różne, niezależne strony.

Ostrożnie z obstawianiem, to wciąga. Proponuję obstawić tylko ten pierwszy promocyjny zakład i wycofać środki, niezależnie od tego czy wygraliśmy czy też nie.

Z perspektywy czasu nie wiem czy warto akurat za wszelką cenę chcieć podwoić sumę. Może warto zadowolić się 1/3, wtedy jest bardzo duża szansa na powodzenie. Warto obstawić coś o czym ma się jakąś wiedzę, nie tylko po kursie, bo niespodzianki zdarzają się bardzo często tj. często pada wydarzenie na które był większy kurs. ( No chyba, że to ja mam takiego wyjątkowego pecha, całkiem możliwe, jak ktoś pamięta ostatnią minutę meczu Polska - Czarnogóra.)

To chyba wszystko jak ktoś ma jakieś pytania, wątpliwości to niech napisze w komentarzach.

Aha: Fenomenalna polska strona z wynikami na żywo:LiveSports.pl. Jak oni to tam robią, że tyle wyników, w tak fantastycznej formie z tak małymi opóźnieniami jest przedstawiane? Dla mnie magia. Jednak Polak potrafi.

Jeśli zawarte na blogu informacje ci się przydały, przy rejestracji na Betclik lub Expect możesz wpisać mnie jako osobę polecającą. Jeśli chcesz wpisz Watt83 . Jeśli wciągniesz się w obstawianie (czego szczerze ci nie życzę) to ewentualnie zyskam na twojej rejestracji, trudne do wypłacenia 40PLN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz